עיצוב הבית

רוכשים ארונות אמבטיה? אלה הדברים שאסור לכם לשכוח לבדוק מראש

ארונות אמבטיה ממלאים תפקיד מרכזי בחוויית השימוש שלכם בחדר הרחצה, ועשויים לעשות את כל ההבדל בין חלל שנעים לשהות בו לבין חדר מבולגן ועמוס בחפצים. מה חשוב לבדוק כשבוחרים ארונות חדשים?

חדר האמבטיה הוא אחד מהחללים האהובים ביותר על רבים מאיתנו, על אף שברוב הבתים הוא יהיה קטן בהרבה מחדרים אחרים. הסיבה לאהבה הזו מובנת – מדובר במקום שאנחנו מגיעים אליו כדי לעצור לרגע מהמרוץ היומיומי, לנוח ולהשקיע בעצמנו. כל אלמנט ושינוי שנעשה בו יכול להשפיע באופן משמעותי על התחושה הכללית שלכם, ולכן חשוב להימנע מרכישה אימפולסיבית ולתת משקל למגוון רחב של שיקולים. 

ארונות אמבטיה לבנים
ארונות אמבטיה יכולים לעשות את כל ההבדל.

סיכמנו כמה מהפרמטרים העיקריים שיש לתת עליהם את הדעת לפני שניגשים לעמדת התשלום:

ההתאמה ליתר הפריטים בחלל

חדרי אמבטיה הם כאמור חללים קטנים וצרים יחסית, ולעתים לא ניתן לבצע בהם שינויים מרחיקי לכת. כדי להימנע ממצב של רכישת ארונות אמבטיה שהופכים למכשול, תופסים מקום מיותר או מקשים על גישה ליתר האזורים בחדר, חשוב למדוד היטב את האזור הפנוי שעומד לרשותכם. סמנו נקודות מיוחדות שיש להתחשב בהן כמו הכיור או הדלת של המקלחון, וזכרו להשאיר מקום לפתיחת דלתות הארון קדימה או הצידה בהתאם לצורך.

פתוח או סגור?

חלקנו מעדיפים ארונות סגורים שניתן לאחסן בהם פריטים בדיסקרטיות, אחרים זקוקים למדפים פתוחים שקל לשלוף מהם פריטים בעת הצורך. לפני שאתם יוצאים לבחון את ההיצע הקיים בחנויות, חשבו תחילה מהם הצרכים שלכם ואילו דברים הייתם משנים או משמרים בארונות האמבטיה האחרונים בהם השתמשתם.

התאמה לתנאי החדר

ארונות אמבטיה צריכים להתמודד עם לחות ומים, כדי שיוכלו להאריך ימים מבלי לאבד מהמראה שלהם במהירות. ודאו שאתם לא שמים דגש על אסתטיקה על חשבון השימושיות.

וכמובן, התאמה לכל בני הבית

האם אתם רוצים לאפשר לילדים לפתוח את הדלתות או שמא אתם זקוקים דווקא לארונות בעלי מדפים גבוהים במיוחד? כדי להקל על כולם את השימוש בארונות ברמה היומיומית ואחרי כל מקלחת, חשוב לתת מקום גם למאפיינים הללו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *