מטבח אלגנטי
עיצוב הבית

כך תשיגו מטבח כפרי בלוק חמים ומזמין

בין אם זה הזמן לשפץ את המטבח הקיים, או להתקין מטבח חדש לגמרי, אם אתם אוהבים עיצוב חמים, מסביר פנים, ונעים – מומלץ לבחון את מגוון האפשרויות הרחב לעיצוב מטבח כפרי

מטבח לבן

מטבח כפרי הוא ללא ספק אחד מסגנונות עיצוב המטבחים האהוב ביותר, שהצליח לשמר את מקומו גם במציאות של טרנדים מתחלפים. גם כאן אצלנו בישראל, תוכלו ליהנות ממטבח מעוצב בסגנון שלוקח אתכם בכל ארוחה למסעות מחוץ לעיר.

המטבח הכפרי: קווים לדמותו

סגנון המטבח הכפרי מתמקד בחומרים טבעיים שחוברים יחד ליצירת עיצוב חם ונוח, שמעניק תחושה שלווה וביתית כבר מהרגע הראשון. ארונות, כיסאות ושולחנות במטבחים מהסוג הזה בנויים לרוב מעץ מגולף, תוך שימוש בעצים טבעיים, לרבות אלון ואורן. עץ האורן מהווה חומר גלם פופולרי במיוחד במטבחים הכפריים, בזכות המראה המחוספס והעשיר שלו.

מכשירי חשמל ואביזרים נלווים תופסים אף הם נדבך מרכזי בעיצוב מטבח כפרי; מטבחים כפריים רבים כוללים כיורי פורצלן במראה וינטג’ או כיורים קלאסיים מנירוסטה. כיורים מהסוג השני הם גם מסוגננים וגם פונקציונליים, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית בקרב אלו המעוניינים לעצב מטבח כפרי.

בכל הנוגע לשולחנות וכיסאות, ריהוט מגולף מעץ טבעי הוא המבוקש ביותר עבור מטבחים כפריים. האלמנטים הטבעיים משתלבים גם בבדים, החל מהווילונות, דרך ריפודי הכיסאות, ועד לפריטים נבחרים נוספים. דוגמאות של פרחים ומשבצות, כמו גם שילוב של צבעים חמימים, משדרגים את המראה של מטבחים כפריים ומקנים להם את המראה הייחודי וחותמת האיכות שמזוהה איתם.

מטבח כפרי איכותי עם סמל מטבחים

מזה עשרות שנים, סמל מטבחים מתמחה בעיצוב של מטבחי יוקרה – כולל מטבחים כפריים. החברה עושה שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, ומשתפת פעולה עם לקוחותיה כדי להפוך את חזונם למציאות. אם אתם מעוניינים לשפץ את המטבח שלכם או לבנות מטבח חדש במראה כפרי – עם סמל תקבלו את התוצאות האיכותיות ביותר. משלב העיצוב, דרך ייצור המטבח ועד להתקנה. סמל מטבחים תשדרג את המטבח שלכם באופן מושלם, לתוצאה קלאסית וכפרית שאי אפשר להתעלם ממנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *