חדרי שינה

בחירת מזרנים בהתאם לתנוחת השינה – כך תעשו את זה נכון

מזרן הוא אחד מהגורמים העיקריים שמשפיעים על איכות השינה שלנו. כדי למקסם את תועלותיהם, הכרחי לבחור מזרן שמתאים לתנוחות בהם אתם ישנים. איך מקבלים את ההחלטה המתאימה?

אישה מתעוררת במיטה
כשבוחרים מזרן חדש, חשוב לקחת בחשבון את תנוחת השינה שלכם.

אם יש דבר אחד שאסור להתפשר עליו הוא איכות השינה. שינה טובה חיונית להתנהלות היומיומית, יכולה לעזור בהפחתת כאבים ולעזור לכם לצלוח את היום על הצד הטוב ביותר. אבל כדי לעשות את כל זה, אתם צריכים מזרון נוח שתואם להעדפות שלכם. מאחר שכל אחד מאיתנו ישן באופן שונה, קיימים מגוון סוגי מזרנים שמיועדים לספק את המענה המדויק ביותר לכל משתמש. 

לפני שמתחילים – איך אתם ישנים?

ייתכן שמעולם לא הקדשתם מחשבה לנושא הזה, אבל מדובר באחת מהשאלות הראשונות שאתם צריכים לחשוב עליהן כשבוחרים מזרנים. מהי תנוחת השינה החביבה עליכם – האם אתם ישנים בעיקר על הצד, על הגב או על הבטן? 

ישנים על הגב: אתם זקוקים למזרן קשיח

מי שנהנה לישון על הגב, צריך להתרחק ממזרנים רכים מדי ולחפש מזרנים ברמת קושי בינונית עד קשיחה. הסיבה לכך היא שאתם זקוקים לתמיכה מספקת שתשמור על עמוד השדרה שלכם במצב אופטימלי ותמנע “שקיעה” שתביא כאבי גב.

ישנים על הצד: תוכלו להפחית מרמת הקושי

שינה על הצד היא בחירה של רבים מאיתנו. גם במצב כזה נדרשת תמיכה, אלא שבמקביל חשוב גם להימנע מעודף לחץ על האזורים שאתם נשענים עליהם, כמו למשל הכתפיים. מי שישן על הצד זקוק למזרן ברמת קושי נמוכה יותר, ולכן מזרנים בינוניים ולפעמים אפילו רכים יכולים לספק את המענה המושלם. 

ישנים על הבטן: שמרו על הצוואר

תנוחת השינה הזו עשויה להיות מאתגרת, משום שהיא מפעילה לחץ על עמוד השדרה. לכן חשוב מאוד לבחור מזרן שימנע שקיעה ויאפשר לעמוד השדרה להישאר במצב טבעי עד כמה שניתן. אחד מהפתרונות הוא מזרן בעל שכבת ויסקו ותכונות זיכרון, שמתאים את עצמו להחלפה בין תנוחות ולכן יכול לספק את המענה המדויק בכל תנוחה לאורך הלילה. החל מהבטן ועד לשינה על הגב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *