חדר מקלחת עם מקלחון
עיצוב הבית

טיפים לבחירת מקלחונים ושדרוג חדר האמבטיה

איך לבחור מקלחון מושלם שכיף לבלות בו בסוף יום ארוך? הכנו עבורכם מדריך מקוצר ופונקציונלי שמתייחס לכל הפרמטרים שחשוב לקחת בחשבון. למקלחת מרווחת, מותאמת ומספקת במיוחד, שתתאים לגודל חדר הרחצה

מקלחון

מקלחונים מציעים אפקט אסתטי, שימושיות גבוהה ופתרון אידאלי עבור בעלי חדרי אמבטיה קטנים. כיום, תוכלו לבחור בין שלל דגמי מקלחונים עבור חדר האמבטיה שלכם, מה שעלול להפוך את הבחירה הזו לאתגר מורכב. לפני שבוחרים במקלחון שישתלב בחדר הרחצה הספציפי, אספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו במציאת ההתאמה המושלמת.

בחרו את אופן פתיחת הדלת

קיימות מגוון צורות פתיחת דלת עבור מקלחונים, החל ממקלחון הזזה עם דלת שנפתחת הצידה ונעה על מסילות, ועד מקלחון פתיחה שכולל דלתות שנעות על צירים ונפתחות כלפי חוץ. אם יש לכם חדר אמבטיה קטן יחסית, העדיפו מקלחונים בעלי דלת שנעה הצידה, מה שעוזר לחסוך במקום ומונע היתקלות של הדלת בפריטים שונים בעת פתיחתה. 

קחו בחשבון את צורת המקלחון

כמו במקרה של שיטות הפתיחה, גם צורת המקלחונים היא פרמטר שחשוב לתת עליו את הדעת. מקלחונים בעלי חזית מעוגלת ללא זוויות תופסים יותר מקום, ולכן רבים מעדיפים מקלחון מרובע סטנדרטי. 

ואיך לא – מדדו את הגודל הרצוי

כאמור, מקלחונים מיועדים לעתים להשתלב בחדרי אמבטיה קטנים. מסיבה זו, חשוב למדוד ולבדוק מהו גודל המקלחון שיתאים עבורכם. בין אם אתם מעדיפים מידות סטנדרטיות ובין אם תרצו מקלחון גדול יותר שיותאם אישית לחדר האמבטיה שעומד לרשותכם. המטרה היא להימנע מחדר צפוף ולאפשר מעבר נוח.

מעוניינים לרכוש מקלחון? אל תתפשרו על איכות

בין שתבחרו מקלחון הזזה או מקלחון עם דלת – אל תתפשרו על האיכות. מקלחונים איכותיים יהיו בטוחים, אמינים ונוחים יותר, וישמשו אתכם בהנאה בכל מקלחת ולאורך זמן. חברת נגב הפכה לפתרון המועדף על ישראלים שלא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר, מקלחונים בעיצובים נקיים ואסתטיים, בעלי מנגנון פתיחה והזזה. גלשו אל אתר נגב כדי לקבל הצצה אל מאגר האפשרויות, לקבל השראה ולהתקדם אל הבחירה המתאימה שתהיו שלמים איתה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *